سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خود هیپنوتیزم چیست؟

هیپنوتیزم در اصفهان

اگر می خواهید خودتان هیپنوتیزم کنید (نگران نباشید! همه چیز امن است)، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک جسم کوچک بردارید و آن را به یک نخ ببندید تا چیزی شبیه آونگ بسازید.

آن را از بالا بگیرید و به چپ و راست بچرخانید. آن را روی آونگ بچرخانید و در حالی که به چپ و راست می‌چرخید، تصور کنید که جسم کوچک به جای تاب خوردن به چپ و راست، یکی را انجام می‌دهد. نوسان کند است.

بعد از یک لحظه می خواهم ببینم که آرام آرام نوسان می کندتو عمدا این کارو نکردی آنچه در اینجا اتفاق افتاد این است که شما به ضمیر ناخودآگاه خود دستور می دهید و شما را مجبور می کنید در جهتی حرکت کنید که یک حرکت دایره ای ایجاد می کند. ما به شما تبریک می گوییم شما اولین آزمایش ساده خود را با هیپنوتیزم انجام دادید.

روند خودهیپنوتیزم مشابه آزمایشی است که ما انجام دادیم، با این تفاوت که شما به حالت آرامش عمیق تری رفتید.بخواب و ضمیر ناخودآگاه غالب خواهد شد) که هیپنوتیزم را انجام میدهی. برای یادگیری مراحل انجام یک فرآیند هیپنوتیزم واقعی و ساده به ادامه مطلب مراجعه کنید.



مراحل خود هیپنوتیزم

    جایی که می توانی تنها باشی و همه اذیتت کنند.
    به پشت روی یک تخت یا مبل راحتی دراز بکشید.چشمان خود را ببندید و شروع به توجه کنید. هر چه بیشتر آگاه باشید، هیپنوتیزم شما موفق تر خواهد بود.
برنامه از هر قسمت از بدن شروع شد و هر قسمت از بدن را در حالت آرامش و آرامش تصور کنید. به عنوان مثال، در دست راست و سپس آن را شل کنید و تمام توجه خود را بر روی احساس آرامشی که می آید متمرکز کنید. می‌توانید از عبارات و تلقین‌هایی مانند «آرام باش» یا «حالا آرامم» برای کمک به شما استفاده کنید. همین کار را برای خودتان انجام دهید. به همین ترتیب از خود روی سایر اعضا استفاده کنید و تمام بدن خود را آرام کنید و در نهایت به تمام بدن خود برسید.

به چهره ای آرام و آرام بپردازید که توده آبی سراسر آن را فرا گرفته است و احساس فوق العاده ای دارید.
می توانید این عمل را تا زمانی انجام دهید که واقعاً احساس کنید خواب هستید.
حال تصور کنید که یک بادکنک هلیومی به دست راست شما برخورد کند و او بخواهد آن را بالا بکشد.
اگر تصمیم درستی بگیرید و از تخیل خود به خوبی با تمام جزئیات استفاده کنید، دست راست شما پایین می آید.

خود هیپنوتیزم برای تغییر باورها و ایجاد تغییرات

اکنون می توانید خود را هیپنوتیزم کنید تا بتوانید به آرامی باورهای خود را تغییر دهید.

تصور عکس یکی از قوی ترین غرایز است. اگر در ذهن خود تصور می کنید که بارها برای خودتان سخنرانی می کنید، به ندرت می توانید در زندگی واقعی همین کار را انجام دهید و در سخنرانی قدرتمند ظاهر شوید. .

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/hypnosis/