سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انرژی درمانی با شمع

انرژی درمانی در اصفهان

راز شمع - دنیای مادی از چهار عنصر تشکیل شده است: آب، باد، آتش و خاک. هر کدام از آنها نقش مهمی در این دنیا دارند. در این میان آتش با طبیعت گرم خود خواص خود را به جهان و طبیعت و هستی بخشیده است. گرما نه تنها از نظر گرمای جسمانی، بلکه از نظر نفسانی و معنوی نیز بر این جهان تأثیر می گذارد. راز شمع در اطاعت پرسیده می شود

در برخی ادیان آتش مقدس استپاک است، تا جایی که در بسیاری از مناسک مذهبی از جمله شفای بیماران استفاده می شود. راز شمع ها

آتش هم نور دارد و هم گرما و هم گرما. از نظر روحی، دل را نورانی می کند و راه را نشان می دهد و از سوی دیگر با گرمای خود، محبت و محبت را در دل ها می افزاید. راز شمع در اطاعت پرسیده می شود.

یکی از بزرگترین مخلوقات خداوند که از آتش ساخته شده است، خورشید است که با قلبی بزرگ، عاشق و مهربان به همه هستی ها انرژی و گرما می بخشد.

آتش حتی در بدن ما نیز وجود دارد و آن مزاج صفراوی است که از آتش است و طبع گرم و خشکی دارد. پس به این نتیجه می رسیم که در طبیعت جایگاه خاصی برای سوختن دارد و قابل استناد است. راز شمع ها، شمع ها و پروانه ها



شمع ها نمادی از قدرت آتش و ساخته دست بشر و برگرفته از انرژی درونی افراد هستند. راز شمع در اطاعت پرسیده می شود.

مدیتیشن چیست - کلمه مدیتیشن (مدیتیشن لاتین) ریشه لاتین دارد و به معنای "شفا" است. مدیتیشن یعنی تمرین برای رسیدن به حالتی که در آن فرد آگاهانه و داوطلبانه محرک های اطراف را نادیده گرفته، ذهن را مجبور به سکوت می کند و در نتیجه این سکوت آرام می شود. مدیتیشن انواع مختلفی دارد. انواع مدیتیشن برای خلاص شدن از حالت های استرس زا و استرس زاکه برگرفته از زندگی شهری و ماشینی امروزی است قابل استفاده است. شرایط خاص و سبک زندگی امروزی انسان ها را هر روزه ساخته است که باید به دنبال راه حلی برای رهایی از آن باشند. تکنیک های مدیتیشن ذهن را از محتویات زندگی گذشته یا آرزوهای آینده و سموم فیزیکی خالی می کند. با انجام تمرینات مدیتیشن می توانید به آرامش، سلامتی، موفقیت و طول عمر بیشتری دست یابید.

تست باز بودن چاکرا - چاکراها مراکز انرژی در بدن غیر معدنی ما هستند. این مراکز در حال چرخش هستند. چاکراها از طریق غدد درون ریز و سیستم عصبی با بدن تعامل دارند.

یکی از وظایف چاکراها کنترل، تقویت و مسئولیت عملکرد صحیح بدن فیزیکی و اندام های مختلف آن است. غدد درون ریز توسط چاکرای اصلی تنظیم می شوند و انرژی دریافت می کنند.با کنترل و دستکاری چاکرای اصلی می توان غدد درون ریز را به حرکت درآورد یا حرکت داد. بسیاری از مشکلات و بیماری ها تا حدی به دلیل عملکرد نادرست چاکراها است. با آزمایش باز بودن چاکراها می توان وضعیت عملکردی آن را مشخص کرد.

اکنون که اطلاعات اولیه در مورد چاکراها دارید، از شما می‌خواهم برای تأمل عمیق‌تر به سؤالات خودیابی زیر تا حد امکان صادقانه پاسخ دهید. این پرسشنامه برای کمک به شناسایی چاکراهای خود و کشف برخی از عوامل دخیل در زندگی شما طراحی شده است. پس با دقت و دقت باز بودن چاکراها را آزمایش کنید.

آنها دانش را قادر می سازند تا مکان هایی را پیدا کند که ممکن است انرژی های شما مسدود و مسدود شود. اولین قدم برای کشف خود و سلامتی شما این است که بدانید گرفتگی انرژی کجاست. سپس می توانید از روش پاکسازی چاکرا برای رفع انسداد و متعادل کردن چاکراها استفاده کنید.

به یاد داشته باشید، انرژی شما مدام در حال حرکت است و روز به روز تغییر می کند. بنابراین همانطور که آنها برخی از مشکلات را حل می کنند و آنها را کنار می گذارند، ممکن است بعداً پاسخ های متفاوتی برای این سؤالات داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/