سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راز هیپنوتیزم

هیپنوتیزم در اصفهان

هیپنوتیزم را می توان هنر عبور بدون مقاومت از مقاومت ذهن خودآگاه (یا به سادگی همان صدای درونی و افکار منطقی شما) و سپس دسترسی به ضمیر ناخودآگاه تعریف کرد. اما آیا می توانم خودهیپنوتیزم و تلقین خود را تقویت کنم تا راحتتر وارد ضمیر ناخودآگاه شما شود؟



میانبری برای خود هیپنوتیزم

اگر قبلاً مقالات خودهیپنوتیزم را با قدرت نامحدود خوانده اید، بدانید که هیپنوتیزم یا (خود هیپنوتیزم) به عبارتی هنر ارسال پیام بدون مانع به ضمیر ناخودآگاه است. ضمیر ناخودآگاه یا به عبارت دقیق تر، سایر قسمت های وجود شما که در حال حاضر از آنها آگاه نیستید، قسمت های جادویی وجود شما هستند که بیش از 90 درصد از قدرت وجود شما را در بر می گیرند.دروغ می گوید (بهتر است بگوییم تمام قدرت وجود شما در قسمت های ناخودآگاه است!) و بنابراین اگر بتوانید این صدای منطقی درونی یا به عبارت تخصصی تر (عامل بحرانی) را دور بزنید، هر پیامی از شما مستقیماً به سراغ شما می رود. ناخودآگاه در غیر این صورت قسمت خودآگاه همان قسمتی است که هر چه بخواهد بگذرد (مثلاً جمله و تلقین من غنیم) مانع امکان آن می شود و از پذیرش آن و دادن آن به ضمیر ناخودآگاه خودداری می کند. توجه داشته باشید که وقتی می گوییم قسمت های ناخودآگاه منظورمان یک معنای عالی و شگفت انگیز از وجود شماست که فقط ضمیر ناخودآگاه را شامل نمی شود بلکه فعلا و به معنای واقعی کلمه آن را ضمیر ناخودآگاه می نامیم.

اگر مثلاً «من ثروتمند هستم» در ضمیر ناخودآگاه شما به یک واقعیت کاملاً بدیهی تبدیل شود، آنقدر که از ذهن شما خارج شود (مثل کفشی که می پوشید و حتی نمی توانید به آن فکر کنید). !)، به سرعت در زندگی شما ظاهر می شود. او این را از منبعی می شنود که مانند بسیاری از منابع دیگر از روی کتاب و بر اساس تئوری صحبت نمی کند، اما شما یک تجارت کاملاً داخلی و خاص را می شنوید که بارها و بارها انجام شده است.

به این ترتیب تکنیک استفاده از مصدر به جای جملات ساختاریافته و کامل یکی از قوی ترین تکنیک هایی است که می تواند خودهیپنوتیزم شما را بسیار قوی تر و ساده تر کند زیرا مصدرها مقاومت کمتری در ذهن خودآگاه ایجاد می کنند. وقتی می نشینی و آهسته و مکرر به خودت یادآوری می کنی که «من پولدارم»، بخشی از این صدای منطقی درونی در جمله ات به «من» گیر می کند و می گوید «من کجا پولدارم!»، بخشی هم به فعل. و زمان چنان گیر می کند که «الان ثروت ندارم!» همچنین به دلیل ساختار عادی جملاتی که به طور مشابه شنیده می شود، ظهور الگوهای رفتاری و افکار ناخودآگاه و ناخودآگاه روزانه به هزاران نفر می رسد. اما تکنیک دیگری وجود دارد که این مقاومت را به صفر می رساند و از آن به عنوان مثال استفاده می کند.

«آرامش»، «درآمد داشتن معین»، «آرامش لحظه ای»، «داشتن چیزی در لحظه» و... از جمله منابعی هستند که می توان برای مدت کوتاهی با درک هیپنوتیزم شدنشان تکرار کرد. از منابع استفاده کنید و تمام تلقینات خود را با منابع بیان کنید و به این ترتیب ببینید که در لحظه چه اتفاقی برای شما می افتد چقدر احساس می کنید، برای شما راحت می شود و به سمت ناخودآگاه شما می رود. منابع هم وقفه های الگو را انجام می دهند و هم به صورت هیپنوتیزم به ضمیر ناخودآگاه شما می روند که لازمه آن آشنایی همه شما با علم هیپنوتیزم است. با این حال، اگر درک این تکنیک و آنچه در این مقاله گفته می شود مهم است، یک نکته فوق العاده ارزشمند برای زندگی خود پیدا کرده اید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/hypnosis/