سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا لاغر نمی شویم

لاغری با ذهن

کم خوابی داری

بر اساس نظرسنجی گالوپ، 40 درصد از مردم کمتر از 7 ساعت در شب می خوابند. بدون این مقدار برای بستن چشم، زمان استرس و همچنین قند خون و انسولین افزایش می یابد که ممکن است باعث گرسنگی شما شود. به گفته جی ویرجین، متخصص تغذیه و تناسب اندام، خواب همچنین منجر به مقاومت به انسولین می شود که باعث سهولت در بدن شما می شود.
از ورزش های سخت به عنوان بهانه ای برای خوردن استفاده می کنید

یوری الکیم، متخصص تغذیه و نویسنده تناسب اندام و نویسنده کتاب «رژیم غذایی و انرژی در یک روز»، می‌گوید فقط به این دلیل که 700 بار در ورزش می‌سوزانید به معنای آزادی هر روز است.

می خواهی بخوری. شما نمی توانید چیزی را به قصد سوزاندن در آینده بخورید، زیرا ورزش بیش از حد منجر به ورزش و افزایش وزن می شود. در عوض، غذاهایی را که برای ورزش به آن نیاز دارید بخورید و یک میان وعده کوچک برای بهبودی به همراه داشته باشید.
تیروئید شما مشکل دارد



عملکرد متابولیک تیروئید مهم است و بررسی می شود که مشکل است. تیروئید یکی از علائمی است که می تواند منجر به کاهش وزن شود.
بارها وعده های غذایی کوچک می خورید

ویرجین می گوید: خوردن وعده های غذایی کوچک هر 2 تا 3 ساعت به شما کمک می کند تا قند خون خود را تثبیت کنید و از پرخوری جلوگیری کنید. اما اینشما در واقع می توانید انسولین خود را افزایش دهید تا بتوانید از طریق چشمان خود ببینید. اگر ترکیبی از رژیم غذایی بدون ورزش، میوه ها و سبزیجات کم کربوهیدرات، غلات کامل و غذاهای سالم بخورید، احساس بیشتر و بیشتر و همچنین کاهش وزن خواهید داشت.
شما باید زیاد بخورید و حتی آن را نمی دانید

ویرجین می گوید: «بدیهی است که تنها مشکل ما نیست. قند موجود در ماست و غذاهای فرآوری شده می تواند به شما در کاهش این مشکل کمک کند. فروکتوز بدترین است زیرا مستقیماً به کبد می رود و در آنجا تولید می کند. همچنین اشتهای شما را افزایش می دهد بنابراین بیشتر میل می کنید و غذا می خورید اما هنوز گرسنه هستید. پس برچسب ها را بخورید.

استرس داری

یک مطالعه اخیر نشان داد که زنان تحت استرس سالانه 11 پوند بیشتر اضافه وزن دارند. استرس باعث افزایش کورتیزول می شود که آن را تجزیه می کند و سروتونین را کاهش می دهد، بنابراین می توانید میزان مواد قندی را افزایش دهید، زیرا کورتیزول اسید معده را کاهش می دهد و به روش خاصی ورزش نمی کنید، بنابراین گرسنه تر می شوید.
خیلی تمرین میکنی

الکایم می گوید: «ورزش بیش از حد می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. با کمترین کاهش وزن ورزش کنید و همچنین می توانید در مدت زمان کوتاهی کمتر ورزش کنید. این ورزش را حتما دو یا سه بار در هفته انجام دهید زیرا از نظر روحی و جسمی مضر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/