سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انرژی درمانی با سنگ

انرژی درمانی در اصفهان

سنگ درمانی علم جدیدی نیست و از قدیم الایام در زندگی بشر استفاده می شده است. در ایران باستان، هند، چین و روم نیز پزشکان از خواص درمانی سنگ ها مطمئن بودند. در ایران می توان به ابن سینا اشاره کرد که از خواص سنگ های قیمتی برای شفا استفاده می کرد. ارزشمندترین و مهم ترین کتاب های گوهرشناسی ایران کتاب الجماهر فی الجواهر ابوریحان بیرونی و رساله تناسخ ایلخانی نامه خواجه نصیرالدین طوسی است.

فیلسوف معروف یونانی ارسطو در این مورد صحبت کرد. برخی از تمدن های باستانی نیز اعتقاداتی به خواص ماورایی سنگ ها دارند و در سفر، مسافرت و حتی مصرف از آنها استفاده می شده است. مصریان از لاجورد برای انتقال به زندگی پس از مرگ استفاده می کردند.

چینی از یشم. در کتاب معروفی مثل «فیزیک» که به خواص سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در قرون وسطی (قرن دوازدهم میلادی) می پردازد.

چارلز مشهورترین پزشک اروپا در قرون وسطی بود که بر مواد معدنی مختلف و خواص درمانی آنها تأثیر گذاشت. او پس از کسب تجربه در این علم متوجه شد که از سنگ های قیمتی فرسوده یا خرد شده می توان برای درمان بیماری ها استفاده کرد.

صدها سال پیش، تکنولوژیست ها به فواید سنگ ها و جواهرات متقاعد شدند و متوجه شدند که این سنگ ها دارای خواص مغناطیسی و شفابخش هستند و اکنون با تکنولوژی پیشرفته ای که بشر به دست آورده است، از نور تشعشع در علم، صنعت و پزشکی استفاده می کنند. آرام آرام تبدیل می شود. این جلسه در برخی از کشورهای خصوصی با نام Gem Therapy برگزار می شود. با این حال، این علم هنوز جای بحث و تحقیق زیادی دارد. در دانشگاه ها و مجامع علمی مقالاتی به صورت انفرادی منتشر می شود که نتایج آن اما و اگر هم دارد.

درمان در کشور عزیزمان می توان در مورد خواص درمانی شگفت انگیز سنگ ها و گوهرها تعبیراتی داشت. برخی افراد با راه اندازی کسب و کار ادعا می کنند که خواص درمانی سنگ ها را می دانند. در مقابل عده ای هم سقف فرو ریخته و کاملا این موضوع را تکذیب می کنند!

در صورتی که گوهرها از اصول و استانداردهای خاص مواد شیمیایی و شیمیایی و به دور از خرافات یا تقلب استفاده کنند، می توانند با کمک علوم پزشکی و بهداشتی و در درمان پزشکی اقدام کنند. توجه داشته باشید که درمان کریستال (شفای کریستال) و ماساژ سنگ داغ (ماساژ سنگ) با سنگ درمانی تفاوت اساسی دارند و هیچ ارتباطی بین موارد فوق وجود ندارد.

تأثیر القاء در شفا با کریستال ها (کریستال های شفابخش)



وی در ادامه با بیان اینکه شفا با کریستال با مبحث سنگ درمانی متفاوت است، گفت: بهتر است ابتدا در مورد قدرت ذهن و تاثیر باور و تلقین در موضوع کریستال درمانی صحبت کنیم. . در سال 2001، فرانسوی‌ها و همکارانشان در کالج گلداسمیت لندن مقاله‌ای را در کنفرانس سالانه انجمن روان‌شناسی بریتانیا در مورد درمان کریستال ارائه کردند که در وب‌سایت Livescience نیز منتشر شد.

در این مطالعه از 80 نفر خواسته شد تا کریستال های کوارتز را در دستان خود بگیرند و روی آن مدیتیشن کنند. و سپس اثرات حسی را ذکر کنید. به نیمی از افراد قبلاً گفته شده است که بعد از مدیتیشن در طول آزمایش تأثیر گرما یا سوزن مانند بدن را ذکر کنند.

نکته جالب این بود که نیمی از کریستال ها تقلبی (مثل شیشه) بودند و کوارتز نبودند، بلکه در واقع دارونماهایی بودند که به طور تصادفی توسط هر دو گروه توزیع شدند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/