سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا ذهن شما هیپنوتیزم شده

هیپنوتیزم در اصفهان

انسان بر اساس ساختار هیپنوتیزم علاقه زیادی به هیپنوتیزم دارد. هیپنوتیزم به نوعی به معنای تبدیل فردیت خود به مجموعه ای از افکار و عقاید است، به گونه ای که تجربه فرد از حقیقت جهان متفاوت باشد. در واقع هیپنوتیزم به معنای ورود به سایر تونل های واقعی است.

نشانه هایی که نشان می دهد شما هیپنوتیزم شده اید.نشانه هایی که نشان می دهد شما هیپنوتیزم شده اید

آیا شما دنیا را بسیار متفاوت از دیگران می بینید؟ آیا بیش از حد نگران یا حتی بیش از حد خوشحال هستید؟ آیا احساس می کنید که ذهن شما محدود به یک موضوع، افکار یا عقاید است؟

هیپنوتیزم تمام زندگی است و هر ثانیه از زندگی شما هیپنوتیزم است. شما همیشه در یک تونل هستید و در واقع هیپنوتیزم می شوید زیرا فقط باید بدانید کهمی تواند در مورد چند چیز باشد. هیپنوتیزم شدن غیرممکن است. در این میان، هیچ یک از این تونل های واقعیت درست نیست. با این حال، همه آنها واقعی به نظر می رسند و درون هر تونل واقعیت است، شما واقعا فکر می کنید همه چیز واقعی است! احساسات، افکار، مشکلات، شادی ها و غیره همه واقعی به نظر می رسند. (مقاله ویژه چگونه با استفاده از تکنیک های هیپنوتیزم کلامی، طرف مقابل را در مکالمه روزانه هیپنوتیزم کنیم؟)

اگر قبلاً احساس می کنید که تجربه زندگی شما با دیگران بسیار متفاوت است (مخصوصاً اگر یک تجربه منفی باشد) ممکن است به چند چیز مربوط باشد. هیپنوتیزم شدن غیرممکن است. در این میان، هیچ یک از این تونل های واقعیت درست نیست. با این حال، همه آنها واقعی به نظر می رسند و درون هر تونل واقعیت است، شما واقعا فکر می کنید همه چیز واقعی است! احساسات، افکار، مشکلات، شادی ها و غیره همه واقعی به نظر می رسند. (مقاله ویژه چگونه با استفاده از تکنیک های هیپنوتیزم کلامی، طرف مقابل را در مکالمه روزانه هیپنوتیزم کنیم؟)

اگر قبلاً احساس می کنید که تجربه زندگی شما بسیار متفاوت از دیگران است (به خصوص اگر یک تجربه منفی باشد)اول از همه، نگران نباشید، زیرا این فقط یک تونلی از واقعیت واهی است و عملاً درست نیست. ثانیاً، وقتی عمیقاً متوجه شدید که تمام زندگی شما هیپنوتیزم است و همه چیز یک توهم است، زمان آن فرا رسیده است که تونل های واقعیت سازنده و توهمات پر انرژی را انتخاب کنید. (در بخش ویژه، مقالات مختلف هیپنوتیزم را ببینید)

هیپنوتیزم

یکی از سوالات متداول این است که آیا می توانم هر کسی را حتی بر خلاف میلش هیپنوتیزم کنم؟ ممکن است بسیاری از افراد در تمام زندگی خود هیپنوتیزم نشده باشند، اما این ادعا نشان می دهد که قدرت هیپنوتیزمی آنها تا چه حد بالاست زیرا آنها از هیپنوتیزم شدن خود آگاه نبودند.

غیرممکن است که هیپنوتیزم نشوید

ثانیه های زندگی همه هیپنوتیزم است! "

بسیاری از مردم احساس می کنند که هیپنوتیزم همان به خواب رفتن است، اما هیچ ارتباط روشنی بین این دو وجود ندارد. اگرچه استفاده از هیپنوتیزم می تواند باعث خواب آلودگی فرد شود، اما باید بدانید که هیپنوتیزم هیچ ربطی به خواب ندارد (همانطور که در شب آن را تجربه می کنید).

اتفاقاً این یکی از کاربردی ترین، پرطرفدارترین و با ارزش ترین انواع هیپنوتیزم است، هیپنوتیزم کلامی که می توان آن را کاملاً مخفیانه به کار برد، آنقدر مخفیانه که این روزها دزدهای هیپنوتیزمی آن را می سازند و بسیار استادانه در سراسر جهان انجام می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/hypnosis/