سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انرژی درمانی با آب

انرژی درمانی در اصفهان

نمک دریا و شنای فیزیکی با نمک زیاد، درمان انرژی های منفی، پاکسازی چاکراها و آرامش است. حتما 7 چاکرای بدن را با نمک سرو کنید.

ارواح (شیاطین، شیاطین، انرژی های منفی و غیره) بر افراد تأثیر می گذارند و به دلیل انرژی سیاه ظریفشان باعث ناراحتی آنها می شوند. می تواند منجر به مشکلات بیشتری مانند اعتیاد، مشکلات مالی یا درد قفسه سینه شود.

ارواح انرژی سیاه خود را به هدف خود منتقل می کنند / به افراد حمله می کنند و مقدار زیادی از این انرژی سیاه را در بدن خود جمع می کنند. خلاص شدن از شرارواح انرژی سیاه خود را به هدف خود منتقل می کنند / به افراد حمله می کنند و مقدار زیادی از این انرژی سیاه را در بدن خود جمع می کنند. آزاد شدن این انرژی از سیاهی، از درمان های معنوی معنادار یا، به ویژه، درمان با آب نمک است.

آب نمک درمانی راه حلی ساده اما قدرتمند برای مقابله با انرژی نامرئی مضر سیاهی و حذف آن از بدن است. با این کار، آموزش معنوی ما برای مقابله با این انرژی سیاه هدر نمی رود. در عوض، رشد معنوی ما را تقویت می کند.

2- چه زمانی از آب نمک درمانی استفاده کنیم؟

انرژی درمانی در اصفهان

هر یک از ما تا حدی تحت تأثیر ارواح هستیم. در نتیجه انرژی سیاه زیادی در بدن داریم. آب نمک درمانی روزانه به خلاص شدن از شر این انرژی سیاه از بدن ما کمک می کند.آب نمک درمانی باید به ویژه برای تجربه علائم زیر انجام شود:

 خواب دانشگاه
کاهش انگیزه
ناتوانی در تفکر
افکار افراطی به خصوص افکار منفی
خشم یا دیگران با احساسات شدید ناخوشایند
فشار
یک بیماری جسمی دیگر

وقتی یکی از علائم بالا را تجربه می کنیم، از نظر جسمی، عاطفی یا روحی در مرحله ضعیفی قرار داریم. در این مسکن ضعیف، ارواح به ما هجوم می آورند و انرژی سیاه بیشتری به ما تزریق می کنند و علائم فوق شدیدتر می شوند.

زمانی که در موقعیت بسیار ضعیفی قرار می گیریم (از نظر روحی) آسیب پذیرتر می شویم که بر ما تأثیر می گذارد زیرا این مرحله ای است که ارواح (شیاطین، شیاطین، انرژی های منفی و غیره) در آن قرار دارند. ، به حداقل انرژی نیاز دارد.

در موارد شدیدتر برای نتیجه بهتر می توان درمان با نمک را 2-3 بار در روز با فاصله 2-3 ساعت تکرار کرد.

3- برای تصفیه آب نمک چه چیزی لازم است؟

 سطل بزرگ
(حداکثر 50 درصد سطل) با آب پر می شود تا مچ پاها در هنگام غوطه ور شدن پاها را بپوشاند.
سنگ نمک
حوله
پایه های پا

4- تصفیه آب نمک چگونه انجام شود؟

4.1 آموزش گام به گام

آماده سازی:

 (حداکثر 50 درصد سطل) را با آب پر کنید تا وقتی پاها غوطه ور هستند، مچ پاها را بپوشاند. دو قاشق غذاخوری سنگ نمک اضافه کنید.

صمیمانه و با ایمان از خدا بخواهید که از انرژی سیاه پاک شوید. همچنین دعای ویژه ای برای از بین بردن انرژی تاریک ارواح (شیاطین، شیاطین، انرژی های منفی و ...) که بر شما تأثیر می گذارد بخوانید. دعا عامل مهمی است که اثر درمانی را بهبود می بخشد.

روش درمان:

 صاف بنشینید و پاهای خود را در آب قرار دهید. فاصله بین پاها باید 2-3 سانتی متر باشد. این به خنثی کردن حداکثر انرژی منفی کمک می کند. اگر پاها با یکدیگر در تماس باشند، انرژی سیاه از طریق پاها خنثی می شود.

پاهای خود را به مدت 10-15 دقیقه در آب نمک قرار دهید.

 در حالی که پاها در آب است، نام خدا باید بر اساس دین ولادت تکرار شود.

کارهای تکمیلی:

 پس از اتمام درمان، خدا را شکر کنید و دعا کنید که یک مرز محافظ در اطراف شما ایجاد شود.

 آب سطل را در توالت خالی کنید و سطل را با آب تمیز کنید. آبکشی کنید.

 نام خدا را با توجه به مذهب تولد خود به مدت 2 تا 3 دقیقه تکرار کنید.

مکانیسم عمل چیست؟

 ذکر و دعا باعث می شود که ذرات انرژی سیاهی که ارواح در قسمت های مختلف وجود ما ایجاد می کنند دفع و متلاشی شود.

 آب نمک (آب با نمک سنگ) استخراج خاص خود از انرژی سیاه را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/