سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما کمکت میکنیم با راه آسون لاغر بشی

لاغری با ذهن

غذا سوختی است که بدن انسان را حفظ می کند، اما در چه مرحله ای خطرناک می شود؟ بسیاری از ما هوس یک چیز خاص را داریم و آرزو می کنیم که بدون توقف غذا بخوریم، چه شکلات، کیک، گوشت یا حتی عسل. غذای مورد علاقه شما هر چه باشد، محدودیتی در مورد میزان مصرف شما وجود دارد. این فقط به این دلیل نیست که معده شما پر است، بلکه به این دلیل است که مصرف بیش از حد آن می تواند باعث بیماری های سبک زندگی، اعتیاد و چاقی شود. وقتی به آن حالت می‌رسی، مشکلات به این می‌شود که چگونه به غذا فکر نکنی، زیرا وقتی معتاد می‌شوی، هرگز به این آسانی نیست.در بیشتر موارد، وزن و اندازه بدن منعکس کننده انتخاب های فرد در مورد غذا است. اگر می خواهید بدن شما به شکل خاصی ظاهر شود، باید در مورد انواع غذاهایی که مصرف می کنید و زمان آن آگاه باشید.
1. به بدن خود غذای کافی بدهید

زیاد بهش فکر نکن گاهی اوقات هوس غذایی می تواند به شما بگوید که به بدن خود غذای کافی نمی دهید. کاری که منطقی باید انجام دهید این است که با حذف هرگونه محدودیتی که ممکن است برای غذا تعیین کرده اید، اطمینان حاصل کنید که بدن شما به اندازه کافی دریافت می کند. فرقی نمی کند کالری شماری کنید یا نه، زیرا بدن ما از نظر سطح انرژی مورد نیاز و نحوه استفاده از آن متفاوت است.

 

دسرها و تنقلاتی را در وعده های کوچک پیدا کنید

اگر مراقب نباشید تغذیه سالم می تواند به محرومیت تبدیل شود. چند تنقلات و دسرهای سالم را انتخاب کنید که واقعا از خوردن آنها لذت می برید.

شکلات در واقع می تواند یک گزینه عالی باشد. یک مربع شکلات کوچک که برای چند ثانیه در مایکروویو ذوب شده آسان و خوشمزه است. یک فنجان توت فرنگی را در آن آغشته کنید تا شیرینی تان را سیراب کنید.

مقدار مصرف شیرینی منظم را در برنامه خود نگه دارید - احتمال اینکه بعداً در یک لحظه ضعیف بستنی بخورید، بسیار کمتر خواهد بود.
5. بر سلامتی تمرکز کنید، نه کاهش وزن

اگر احساس می کنید که مستعد تبدیل رژیم غذایی و کاهش وزن به یک وسواس هستید، طرز فکر خود را تغییر دهید.

اول، به یاد داشته باشید که هیچ "وزن مناسب" وجود ندارد. BMI قد را در نظر می گیرد، اما جنسیت، سن و ژنتیک هم مهم هستند. در واقع، هدف این است که بهترین احساس را داشته باشید. راستش را بخواهید، اگر در بدن خود احساس شگفت انگیزی می کنید، تعداد روی ترازو اهمیت کمی دارد. به مراتب بهتر است که پایداری شخصی خود را بپذیرید.

وزن، به جای وسواس بیش از یک عدد "کامل" دلخواه که می خواهید در ترازو خود ببینید. به همین دلیل است که باید به جای تمرکز بر کاهش وزن، روی احساس خود تمرکز کنید.

سلامت کلی شما بسیار مهمتر از وزن شما است. اگر دائماً به خاطر وزن یا غذای «بد»ی که خورده‌اید احساس گناه می‌کنید، فقط برای خودتان استرس ایجاد می‌کنید که می‌دانیم اثرات منفی زیادی بر سلامتی شما دارد.

شما همان طور که هستید زرق و برق دار و بی نقص هستید - و انتخاب های سالم به روشی پایدار بهترین گزینه بلند مدت است.

اطلاعات بیشتر

منبع

https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/