سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انرژی درمانی در کجا استفاده می شود

انرژی درمانی در اصفهان

درمان های الکترومغناطیسی

درمان‌های الکترومغناطیسی انواع مختلفی از درمان‌ها را پوشش می‌دهند که از منبع انرژی فیزیکی خارج از بدن - اغلب آهن‌ربا یا تحریک میدان الکترومغناطیسی - برای درمان طیف وسیعی از اختلالات اسکلتی عضلانی استفاده می‌کنند. برخی از اشکال مغناطیس درمانی، مانند دستبند، دستکش، جا کفشی، و موارد مشابه حاوی آهنرباهای کوچک که قرار است در نزدیکی قسمت آسیب دیده بدن پوشیده شوند، می توانند به صورت خودسرانه انجام شوند. این شکل از مغناطیس درمانی در بین ورزشکاران حرفه ای و "جنگجویان آخر هفته" برای تسکین درد مفاصل و عضلات ناشی از ورزش زیاد بسیار محبوب شده است. در حال حاضر دو توضیح فرضی در مورد اثربخشی درمان مغناطیسی وجود دارد. یک تئوری معتقد است که آهنرباها پایانه های عصبی سطح پوست را تحریک می کنند تا اندورفین ترشح کنند، که مواد شیمیایی تسکین دهنده درد هستند که بدن در پاسخ به استرس یا آسیب تولید می کند. طبق فرضیه دوم، آهنرباها یون های خاصی (مولکول های باردار الکتریکی) را در خون جذب می کنند که باعث افزایش خون می شود.در آن ناحیه از بدن جریان یابد. افزایش جریان خون پس از آن تورم بافت و سایر عوارض جانبی ورزش بیش از حد که باعث درد می شود را تسکین می دهد.

سایر اشکال الکترومغناطیسی درمانی به تجهیزات خاصی نیاز دارند و نمی توان آنها را به صورت خود تجویز کرد. این اشکال درمان بیشتر توسط پزشکان طبیعی استفاده می شود. یک شکل، به نام تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال، در درمان افسردگی استفاده می شود. شکل دیگری به نام تحریک میدان الکترومغناطیسی پالسی در درمان استئوآرتریت موثر است.
آماده سازی

اکثر اشکال انرژی درمانی به آمادگی کمی از جانب بیمار نیاز دارند، به جز پوشیدن لباس های گشاد و راحت. از بیماران خواسته می شود قبل از درمان متعادل کننده قطبیت جواهرات را درآورند و قبل از درمان ریکی عینک و کفش را در بیاورند. چیگونگ نباید با شکم پر یا کاملا خالی تمرین شود.

مراقبت های بعد

مراقبت های بعدی برای لمس درمانی و ریکی معمولاً شامل چند لحظه استراحت آرام برای به حداکثر رساندن مزایای درمان است. مراقبت های بعدی برای درمان قطبیت شامل افزایش مصرف مایعات به مدت یک تا دو هفته و سایر تنظیمات رژیم غذایی است که ممکن است توسط پزشک توصیه شود.
خطرات

هیچ خطر شناخته شده ای در ارتباط با لمس درمانی یا متعادل کردن قطبیت وجود ندارد. با استفاده از ریکی، بیمارانی که مبتلا به اسکیزوفرنی، روان پریشی، اختلال تجزیه ای، شیدایی/افسردگی (دو قطبی) یا شخصیت مرزی تشخیص داده شده اند، باید اقدامات احتیاطی انجام شود. خطر آسیب فیزیکی ناشی از تمرینات بریما یا چیگونگ برای بیمارانی که از قبل با پزشک اصلی خود مشورت کرده اند و با یک مربی واجد شرایط کار می کنند، حداقل است.

سردرد خفیف به عنوان یک عارضه جانبی تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال گزارش شده است. هیچ عارضه جانبی با مغناطیس درمانی خود تجویز شده همراه نیست.
نتایج عادی

نتایج طبیعی برای انرژی درمانی شامل افزایش نشاط فیزیکی، کاهش فشار خون، احساس آرامش یا آرامش، بهبود خواب شبانه،
شرایط کلیدی

هاله - میدان انرژی است که تصور می شود از بدن انسان سرچشمه می گیرد و برای افرادی با قدرت های روانی یا معنوی خاص قابل مشاهده است.

طب آیورودا - سیستم پزشکی سنتی هند. درمان های آیورودا شامل رژیم غذایی، ورزش، درمان های گیاهی، مدیتیشن، ماساژ، تکنیک های تنفس و قرار گرفتن در معرض نور خورشید است.

درمان‌های فیلد زیستی - زیرگروهی از انرژی‌درمانی‌ها که از میدان‌های انرژی (بیوفیلدهای) استفاده می‌کنند که تصور می‌شود در بدن انسان وجود دارند یا از بدن انسان سرچشمه می‌گیرند. درمان‌های بیوفیلد شامل رویکردهایی مانند ریکی، لمس درمانی، چی‌گونگ و متعادل‌سازی قطبیت است.

بدنسازی - هر تکنیکی که شامل ماساژ دستی یا دستکاری بدن باشد.

بریما - یک درمان جایگزین که در دهه 1980 در کالیفرنیا آغاز شد. Breema درمان بیوفیلد را با عناصر خاصی از کایروپراکتیک و بدن ترکیب می کند.

اطلاعات بیشتر

منبع

https://taghirbavar.com/energy-healing/